26 Ocak 2016 Salı

Bizden Biri : Nuran BENLİ ( Şair - Yazar )

1960 Gürpınar doğumlu, üç çocuk annesi olan şair, yazar Nuran Benli bizlerden biri.

Onun için on parmağında on marifet demeleri doğrudur. Yıllardır çeşitli projelerde gönüllü olarak çalışmaktadır. Bir bakmışsınız belediyelerin düzenlediği toplu nikahlarda güzellik uzmanı olarak gelinlerin makyajlarını yapmıştır, bir bakmışsınız huzur evlerine giderek orada kalanlara yine güzellik uzmanlığı hizmeti sunmuştur.

 " Sofra bezinden elbise olur mu? "  projesi ile çeşitli televizyon programlarına katılmıştır.

Çeşitli dergilerde makale, öykü ve şiirleri yayınlanmıştır.

2011 yılında " Yalnız Vardiyam " isimli şiir kitabını çıkarmıştır.
Belki de Türkiye'de bir ilke imza atarak şiir kitabının son sayfalarında konuk şairlere yer vermiştir.

2015 yılında " Hayatı Şiirledim & Biraz Öztürk Biraz Benli Mısralarımla " isimli şiir kitabını çıkarmıştır.  " Sevgi deryasındaki nimetleri paylaşmak dileği ile " diyerek yine ikinci şiir kitabında da konuk şairlere sayfa ayırmıştır.

           Zeytin Ağacım

Yaprağın ayrı şifa
Meyven sağlık bedene
Gölgen bir nimet inan
Altında dinlenene

Dünyanın en değerli
Nimetisin bilirim
Verdiğin ürününle
Her yıl ayrı zenginim

Kur'an senden bahseder
Barışta hep sen varsın
Bilirim bin yıl ömür
Budandıkça yaşarsın

Mutfağımda baş tacım
Soframda bereketsin
Ömürleri uzatan
Sen sihirli iksirsin...
     
                 Nuran BENLİ - Hayatı Şiirledim & Biraz Öztürk 
                                      Biraz Benli Mısralarımla






Konuk şairlerden biri : Lale BOLLUKCU

SENİN KIZINIM

Ben senin kızınım baba,
Yaptığım hatalarla.
Ben senin kızınım baba,
Yaptığım yanlışlarla.

Ben senin kızınım baba,
Aldığım kararlarla,
Yanlış kararlar olsa bile.

Sağdaki güvenli yol yerine,
Soldaki yola sapsam da,
Ben senin kızınım baba.

Büyüsem de, kaç yaşında olsam da
İçimde hiç büyümeyen,
Hep o küçük kızınım...
Ben hep senin kızınım BABA...    

                    LALE BOLLUKCU  





Nuran Benli'nin dediği gibi, 

Sevgi Deryasındaki Nimetleri Paylaşmak Dileği ile...


































1 yorum:

  1. Sevgili Lale Hanımcığım sayfanıza konuk olma onurunu yaşattığınız için çok teşekkür ederim. Sizi tanımak çok keyif verici, hayatımda daim olmanız ümidiyle. Sevgi ile kalın

    YanıtlaSil